Clínic de Hector Sánchez, del Joventut de Badalona con los entrenadores
Grave lesión en una rodilla de Pau Galmés del Bàsquet Manacor mientras entrenaba en el Campeonato de Baleares; Y Campus/Clinic
El Campus de la Peña, a tope. Jugadores de todo Mallorca disfrutan esta semana del Campus de la Peña que se lleva a cabo en las instalaciones del B. Manacor. La franquicia badalonesa.
AGENCIA MANACORNOTICIAS 20/04/2017 - 04:10:00
El senior femenino, en Menorca. Las seniors participaron en un torneo celebrado en Es Castell Menorca junto con el B. Sant Joan de Mata (Barcelona) y B. Farners (Girona).

Bàsquet Manacor: Más que baloncesto. El senior femenino, en Menorca. Las seniors participaron en un torneo celebrado en Es Castell Menorca junto con el B. Sant Joan de Mata (Barcelona) y B. Farners (Girona). Las manacorines ofrecieron un buen juego aunque los resultados no acompañaron. Sin embargo el ambiente de baloncesto y la estancia en Menorca compensó con mucho las derrotas.

Clínic de Hector Sánchez, del Joventut de Badalona con los entrenadores del B. Manacor. El clínic de Hector Sanchez ha supuesto una experiencia enriquecedora y motivadora para los entrenadores que han asistido. El entrenador del Badalona, ​​nominado a mejor entrenador de Cataluña por la Federación Catalana de Baloncesto, ha puesto en práctica sus métodos de trabajo en relación al bote y al dribbling en el pabellón del Bàsquet Manacor.

Clínic de Hector Sánchez, del Joventut de Badalona con los entrenadores del B. Manacor. El clínic de Hector Sanchez ha supuesto una experiencia enriquecedora y motivadora para los entrenadores.

El Campus de la Peña, a tope. Jugadores de todo Mallorca disfrutan esta semana del Campus de la Peña que se lleva a cabo en las instalaciones del B. Manacor. La franquicia badalonesa y cinco años de campus en Manacor avalan la trayectoria de este evento deportivo.

Pronta recuperación para Pau Galmés. Todo el club desea a Pau Galmès, que se lesionó gravemente en una rodilla mientras entrenaba para el Campeonato de Baleares Cadete, que recupere muy pronto de la operación y que en breve lo volvemos a tener por nuestra pista. Fuerza y ​​un gran abrazo!.

Bàsquet Manacor: més que bàsquet. El sènior femení, a Menorca. Les sèniors van participar a un torneig celebrat a Es Castell Menorca juntament amb el B. Sant Joan de Mata (Barcelona) i B. Farners (Girona). Les manacorines van oferir un bon joc tot i que els resultats no van acompanyar. Tanmateix l’ambient de bàsquet i l’estada a Menorca va compensar de molt les derrotes.

Clínic d’Hector Sánchez, del Joventut de Badalona, als entrenadors del B. Manacor. El clínic d'Hector Sanchez ha suposat una experiència enriquidora i motivadora per als entrenadors que hi han assistit. L'entrenador del Badalona, nominat a millor entrenador de Catalunya per la Federació Catalana de Bàsquet, ha posat en pràctica els seus mètodes de treball en relació al bot i al dribbling al pavelló del Bàsquet Manacor.

El Campus de la Penya, a tope. Jugadors de tot Mallorca gaudeixen aquesta setmana del Campus de la Penya que es du a terme a les instal·lacions del B. Manacor. La franquícia badalonina i cinc anys de campus a Manacor avalen la trajectòria d’aquest esdeveniment esportiu.

Prompta recuperació per a Pau Galmés. Tot el club desitja a Pau Galmès, que es lesionà greument a un genoll mentre entrenava per al Campionat de Balears Cadet, que recuperi molt aviat de l’operació i que ben aviat el tornem a tenir per la nostra pista. Força i una gran abraçada!

¿Te ha parecido interesante la noticia?

 Sí  No
Reciente
Visto
Comentado