La imagen del primer castillo de siete pisos que se cargó en Manacor. Fue en 1999.
Al·lots de Llevant celebrará este sábado 12 en Sa Bassa Manacor la 21 Díada de la Colla a las 17:30h con Castellers de Mallorca, y Penedès
Desde los castellers manacorins se congratulan que, sin interrupción durante veintiún años, cada mes de octubre Manacor cuente con una actuación castellera de nivel. Como cartel promocional 1999.
AGENCIA MANACORNOTICIAS 09/10/2019 - 11:06:24
Díada de la Colla. Será a las 17.30 horas y contarán con la presencia, ya habitual, de los Castellers de Mallorca, y como invitados una agrupación venida del Penedès, los Castellers de Mediona.

La Colla castellera Al·lots de Llevant celebrará este sábado en Sa Bassa la ventiuna Díada de la Colla. Será a las 17.30 horas y contarán con la presencia, ya habitual, de los Castellers de Mallorca, y como invitados una agrupación venida del Penedès, los Castellers de Mediona.

Desde los castellers manacorins se congratulan que, sin interrupción durante veintiún años, cada mes de octubre Manacor cuente con una actuación castellera de nivel. Como cartel promocional del encuentro se utiliza la imagen del primer castillo de siete pisos que se cargó en Manacor. Fue en 1999.

La Colla castellera Al·lots de Llevant celebrarà aquest dissabte a Sa Bassa la vintiunena Diada de la colla. Serà a les 17.30 h i comptaran amb la presència, ja habitual dels Castellers de Mallorca, i com a convidats una agrupació venguda del Penedès, els Castellers de Mediona. Des dels castellers manacorins es congratulen que, sense interrupció durant vint-i-un anys, cada mes d'octubre Manacor compti amb una actuació castellera de nivell.

Com a cartell promocional de la trobada es fa servir la imatge del primer castell de set pisos que es va carregar a Manacor. Fou l'any 1999. Per a mes informació podeu contactar amb el president de l'entitat, Antoni Puig al 619 320 769. Cordialment, Joan Llodrà.

¿Te ha parecido interesante la noticia?

 Sí  No
Reciente
Visto
Comentado


8
1
Fora
A fer castells a Catalunya
Toni
Quanta gent hipòcrita hi ha en aquest grup, a veure si es manifesten més quan anuncien toros, que a més de ser una festa de fora maten i torturen animals.
Bàrbara
LO NOSTRE ÉS BAILLS MALLORQUINS!!!! CASTELLERS ARRUIX TEPEDERA DES INDEPENDESTISTES....
Julia
Un gran niu de independentistes camuflados...
Juan
Un bons boleros MALLORQUINS que quiten equeste tradicion de mierda catalanista!!!! ARRUIX cap e queseve.....
dolors
Serà a les 17.30 h i comptaran amb la presència, ja habitual dels Castellers de Mallorca, i com a convidats una agrupació venguda del Penedès, els Castellers de Mediona, un 10
bel
el nido de los catalanistas indepen
sandra
anda los de mes esquerra tambien hacen campaña