
AGENCIA MANACORNOTICIAS 01/08/2022 - 05:41:00 | ![]() ![]() |

![]() | Xanguito és un grup de mestissatge que combina la música amb una animació única que transforma qualsevol espai en una festa. En el concert s'interpretaran les seves cançons pròpies i també versions conegudes de cançons tradicionals |
XANGUITO ACTUARÀ A MANACOR EL PROPER MES DE SETEMBRE EN EL MARC DE LA CAMPANYA DU LA LLENGUA AMB TU DE L'ESCOLA DE MALLORQUÍ. L'Escola de Mallorquí organitza un concert de Xanguito el proper mes de setembre en el marc de la campanya Du la llengua amb tu.
Du la llengua amb tu és una campanya dissenyada per l’Escola Municipal de Mallorquí de promoció de l’ús de la llengua catalana entre la gent jove. En aquest marc, l'Escola Municipal de Mallorquí organitza un concert de Xanguito el proper 16 de setembre a les 20 h al Parc Municipal de Manacor.
Xanguito és un grup de mestissatge que combina la música amb una animació única que transforma qualsevol espai en una festa. En el concert s'interpretaran les seves cançons pròpies i també versions conegudes de cançons tradicionals adaptades al seu estil.
"La filosofia del grup, fer poble projectant una festa d'essència mallorquina per a tots els públics, pensam que s’adapta molt bé a la tasca de l’Escola", explica el delegat de Política Lingüística de l'Ajuntament de Manacor, Sebastià Llodrà. A més, la fama del grup i la franja d’edat que arrossega als seus concerts (públic familiar i públic jove) contribuirà positivament a la imatge de l’Escola i a l’expansió de la consciència lingüística.
Amb el concert Du la llengua amb tu es pretenen assolir els següents objectius: aproximar la llengua catalana a la gent jove a través de la música, fer valer la música en català, donar suport als músics mallorquins que componen i canten en català i fomentar el consum d’oci en la nostra llengua.
"Així mateix, aquest concert també contribuirà a difondre la imatge de l'Escola Municipal de Mallorquí com a un dels referents en la protecció i difusió de la nostra llengua", assegura la directora de l'Escola Municipal de Mallorquí, Margalida Rosselló.
Per complementar l’acció i assolir els objectius proposats, l’EMM realitzarà 3.000 bosses de tela amb el lema Du la llengua amb tu i amb els logotips de l’Escola, de l’Ajuntament de Manacor i del Consell de Mallorca per obsequiar als assistents.


- Se inicia en el Consell de Mallorca el proceso para realizar una auditoría de servicios para mejorar el sistema de protección de los menores tutelados
- Inauguració I Congrés Euroregional de Museografia Industrial
- Els ulls de l’etern germà. La Perla 29
- L’STEI reclama mesures urgents de millora de les infraestructures educatives
- El aborto, tema internacional en Fira B!
- El próximo jueves 12 de octubre las bandas de música de Felanitx y Manacor se unen para ofrecer el primer concierto de temporada en el Auditorio a las 18:30 horas
- IX Gran Premio Es Cruce Vilafranca 2023 Concurso Nacional Ca de Bestiar. Memorial D. Alonso Guasp. Domingo 12 de noviembre a las 9:00h
- Finalitza amb èxit el projecte «SOIB Jove: Qualificats-Entitats Locals 2022»; y el PP pide al Govern que la nueva estación de tren lleve el nombre de ‘Constància-Hospital d’Inca’
- El Club Voleibol Manacor quiere confirmar su solidez ante Soria en el inicio de Superliga tendrá lugar el sábado 7 de octubre a las 19:30h en el Polideportivo de Los Pajaritos
- El viernes 6 de octubre a las 20 horas en el salón de actos de S'Agrícola Manacor Vicente Castro presentará su último libro “La luna, único testigo”