
ajinca.net 24/07/2025 - 09:49:45 | ![]() ![]() |
Ple Ordinari
Dia: dijous, 24 de juliol de 2025
Hora: 19.30 h
Lloc: Ajuntament d'Inca
CONVOCATÒRIA DE PLE ORDINARI DE 24 DE JULIOL DE 2025
ORDRE DEL DIA:
Aprovació de l’Acta de la sessió anterior de data 26 de juny de 2025.
Dictamen de la Comissió Informativa d’Economia i Bon Govern per aprovar les bases i la convocatòria de subvencions per a les famílies per l’adquisició de llibres de text.
Dictamen de la Comissió Informativa de Medi Ambient i Model de Ciutat per prorrogar el termini per sol·licitar ajudes del Programa 1 d’Ajudes a les actuacions de rehabilitació en l’àmbit de barri.
Dictamen de la Comissió Informativa de Ciutadania i Drets Socials per aprovar inicialment l’Ordenança municipal de memòria democràtica.
Dictamen de la Comissió Informativa d’Economia i Bon Govern per aprovar la proposta definitiva de règim especial de recollida de passatgers entre diversos municipis per a la millora del servei de taxi.
Dictamen de la Comissió Informativa d’Economia i Bon Govern per modificar el Conveni del personal laboral.
Dictamen de la Comissió Informativa de Medi Ambient i Model de Ciutat per aprovar inicialment la Modificació puntual del Pla Parcial del Sector 1 del PGOU (polígon industrial, de serveis i tecnològic).
Dictamen de la Comissió Informativa de Medi Ambient i Model de Ciutat per aprovar inicialment la Modificació puntual núm. 23 del PGOU, sobre canvi de qualificació de part d’espai lliure públic a equipament públic (SGLP-11).
Dictamen de la Comissió Informativa de Medi Ambient i Model de Ciutat per aprovar definitivament la Modificació puntual núm. 8 del Catàleg d’elements d’interès artístic, històric, ambiental i patrimoni històric.
Dictamen de la Comissió Informativa de Medi Ambient i Model de Ciutat per aprovar definitivament la Modificació puntual núm. 9 del Catàleg d’elements d’interès artístic, històric, ambiental i patrimoni històric.
Moció del grup municipal de Vox Inca per recuperar la figura dels macers.
Mocions urgents.
Dació de compte de l’informe elaborat per l’òrgan interventor referent a l’execució i de resultat de control del Pla d’Acció de 2024 i el Pla d’Acció de 2025.
Dació de compte dels decrets de la Batlia del núm. 3.811 al 4.336 de 2025 i dels decrets de les dates compreses entre el 21/06/2025 i el 17/07/2025 del Llibre auxiliar de resolucions en matèria de gestió tributària i recaptatòria.
Dació de compte dels acords de la Junta de Govern de les sessions de 18 i 25 de juny, i de 2 i 9 de juliol de 2025.
Precs i preguntes.


- El Voleibol Manacor de Superliga viaja directo desde Europa para retar a Guaguas, afronta, este sábado 22 de noviembre, uno de los partidos más exigentes de la temporada
- VOX recuerda al Equipo de Gobierno de Manacor “que deben actuar con neutralidad y respeto a todas las sensibilidades, no como una sucursal ideológica de MÉS-ERC y sus socios”
- Los Bomberos de Mallorca alertan de un aumento del riesgo de incendios en los hogares coincidiendo con la llegada del aire ártico y la brusca bajada de temperaturas
- La Orquesta Sinfónica Illes Balears ofrece concierto de cámara con un quinteto de viento metal en Montuïri. Giovanni Gabrieli, Claude Debussy, Leonard Bernstein, Ennio Morricone, 22 de noviembre a las 19h
- El PP señala que “Armengol y el PSIB fueron el caballo de Troya con el que Cerdán, Ábalos, Koldo y Aldama entraron a saquear Balears”
- Excursió pels voltants de Randa: tres monestirs i puig de Son Reus
- Projecte Jove celebra su XXII Cena de Gala Benéfica
- El IMAS incrementa hasta los 100 millones de euros el presupuesto para reforzar la red de residencias de personas mayores de Mallorca
- La Mancomunitat del Pla celebra amb èxit la I Jornada de Dones Rurals a Petra. L’esdeveniment va reunir 50 persones, confirmant l’interès creixent per generar espais de visibilització i empoderament
- Manacor: A partir d’avui, la nostra Policia Local compta amb un nou espai a les xarxes per informar, acompanyar i estar més a prop de la ciutadania, a Facebook i a Instagram!









































