
ajinca.net 17/12/2025 - 17:48:33 | ![]() ![]() |
Ple Ordinari
Dia: dijous, 18 de desembre 2025
Hora: 11.00 h
Lloc: Sala de plens
CONVOCATÒRIA DE PLE ORDINARI DE 18 DE DESEMBRE DE 2025
ORDRE DEL DIA:
Aprovació de l’Acta de la sessió anterior de data 27 de novembre de 2025.
Dictamen de la Comissió Informativa d’Economia i Bon Govern relativa al reconeixement extrajudicial de crèdits.
Dictamen de la Comissió Informativa d’Economia i Bon Govern per aprovar inicialment la modificació de l’Ordenança fiscal reguladora de la taxa del servei del Cementeri i altres serveis funeraris.
Dictamen de la Comissió Informativa d’Economia i Bon Govern per a l’adhesió de l’Ajuntament d’Inca a la Red RETOS-Red de Territorios Socialmente Responsables.
Dictamen de la Comissió Informativa d’Economia i Bon Govern relativa a les dades de celebració dels plens ordinaris de 2026.
Dictamen de la Comissió Informativa de Medi Ambient i Model de Ciutat per prorrogar el termini de finalització i justificació de les actuacions finançades mitjançant el Programa 1 d’ajudes a les actuacions de rehabilitació en l’àmbit de barri.
Moció del grup municipal de Vox Inca de rebuig a l’eliminació dels trajectes ràpids del tren Manacor-Palma i sa Pobla-Palma, i per la recuperació de freqüències nocturnes de SFM.
Moció del grup municipal de Vox Inca de rebuig a l’increment de les quotes d’autònoms per part del Govern d’Espanya.
Moció del grup municipal de Vox Inca sol·licitant la col·locació d’un símbol commemoratiu en homenatge a les víctimes del terrorisme d’ETA.
Mocions urgents.
Dació de compte del Pla Anual del Control Financer per a l’any 2026.
Dació de compte de la comptabilitat dels grups polítics municipals i de l’Informe resum de l’òrgan interventor de les assignacions als grups polítics del segon semestre de 2023 i de l’any 2024.
Dació de compte dels decrets de la Batlia del núm. 7.063 al núm. 7.590 de 2025 i dels decrets de les dates compreses entre el 21/11/2025 i el 12/12/2025 del Llibre auxiliar de resolucions en matèria de gestió tributària i recaptatòria.
Dació de compte dels acords de la Junta de Govern de les sessions de 19 i 26 de novembre de 2025, i de 3 i 5 de desembre de 2025.
Precs i preguntes.


- Entregados en Inca los premios “Cuentos desde el alma”
- HABTUR reclama una fecha inmediata y concreta para la convocatoria de plazas de viviendas turísticas, considera escandalosa e injustificable la decisión de aplazar y la incertidumbre total
- El Consell de Mallorca trabaja en un procedimiento más fiable, seguro y sin fallos para la próxima convocatoria de plazas turísticas para que no vuelva a sufrir problemas técnicos como ya pasó la otra vez
- L’Ajuntament d’Inca presenta el Diagnòstic de Salut, document estratègic que analitza l’estat actual al municipi i els principals determinants socials, econòmics i ambientals que la condicionen
- Se modifican los estatutos del Teatro y Auditorio: Hay 30 días hábiles en Manacor para examinar el expediente y presentar las reclamaciones, objeciones u observaciones que consideren oportunas
- El Ayuntamiento de Manacor decide la disolución del organismo autónomo Patronato Municipal de Deportes y los servicios y funciones que venia desarrollando los asume un Delegado de área
- Manacor: Al Parc de l’Auba estam d’enhorabona: fa 13 anys que vàrem iniciar, juntament amb Aproscom Fundació, un camí compartit que ha donat vida a urnes funeràries úniques, artesanals
- Ordenanza Fiscal reguladora de la tasa por la celebración de matrimonios en Manacor, vea aquí todos los precios establecidos en laborables, festivos, según el lugar elegido
- El Voleibol Manacor de Superliga no consigue cerrar el tie-break ante Leganés (2-3), un partido que tuvo en sus manos en un intenso encuentro que se ha decidido en segundos
- Virgilio Moreno (PSOE) asegura estar entregado en cuerpo y alma a Inca, y tiene claro que en unos pocos años su ciudad será referencia en Mallorca, descarta irse a Palma a ningún puesto político












































