
AGENCIA MANACORNOTICIAS 06/05/2024 - 08:45:24 | ![]() ![]() |

![]() | A més, ha tengut temps per participar en tasques d’harmonització global de la ONU i ha estat des del 2006 coordinador a la OECD de la Comissiò Europea i chairman d’un grup i que treballa en nanomaterials. |
Joan Figuerola i Joan Riego Premis Sant Francesc d’Inca 2024. L’Associació d’Antics Alumnes de Sant Francesc d’Inca, ha fet entrega aquest dissabte del Premi Sant Francesc d’Inca 2024 al Dr. Joan Figuerola Mulet i al Dr. Joan Riego Sintes, antics alumnes del centre per la seva trajectoria acadèmica i social al llarg dels anys i que cursaren els primers estudis en aquest centre docent.
A en Joan Figuerola Mulet, metge titulat per la Universitat de Barcelona i especialista en pediatria a Sevilla, per les seves consultes de pediatria de distints indrets de Mallorca, amb els nins i nines que tan bé ha cuidat durant molts anys i que, com ens diu amb les seves paraules «encara puc aportar en molts aspectes de la meva professió: als nins, joves, pares, estudiants de medicina, residents de pediatria i companys. Sincerament, encara me sent molt útil”. A l’actualitat és el cap de medicina pediàtrica al Hospital de Son Espases i anteriorment ho fou del Hospital de Son Dureta.
A en Juan Riego Sintes, doctorat en química per la UIB, amb dos masters posteriors, un també a Sevilla, és autor de més de 20 Directives o Reglaments per poder implementar el Pacte Verd a Europa. Resideix a Itàlia, des de fa molts anys, fent feina a una Direcciò General de la Comissiò Europea que dona suport científic i tècnic a les polìtiques de la Uniò Europea.
Va retornar per un breu espai de temps a Palma, després fou becari del Consell Cientìfic de la OTAN al Canadà. També ha treballat a Finlàndia i fins la jubilació ha estat en un programa de la OCDE. A més, ha tengut temps per participar en tasques d’harmonització global de la ONU i ha estat des del 2006 coordinador a la OECD de la Comissiò Europea i chairman d’un grup i que treballa en nanomaterials.
La trobada dels antics alumnes del centre, entregats els premis i visualitzats distintints moments fotogràfics de la vida al centre, en la participació d’alumnes que acabaren el COU al centre fa 25 i 50 anys, es va tancar amb un dinar d’amistat on es varen compartir anècdotes i records viscuts per tots els presents anys passats. Redacció Actualitat.


- Más de 150 jóvenes participan en el primer torneo de pádel del Consell de Mallorca
- El PP de Mallorca reclama al ministro Óscar Puente los 230 millones de euros del convenio de carreteras coincidiendo con su visita de mañana
- Prohens y Soler asistirán mañana lunes 10 a la inauguración del nuevo Museo del Ferrocarril de Mallorca, ubicado en la c/Estació, 33, de Son Carrió (Sant Llorenç des Cardassar)
- Más de 150 jóvenes participan en el primer torneo de pádel del Consell de Mallorca. El campeonato, celebrado los días 7, 8 y 9 de noviembre en el Pins Pádel Club, de 14 a 30 años
- 13 de Novembre a S’Agrícola Manacor la Dra. Aina Empar Galmés Mifsud: oferirà la conferència: “Possibilitats de la Medicina Reproductiva en el Moment Actual”, especialista a l’Hospital d’Inca
- Editorial: En el municipio de Manacor al menos 15.000 personas lo están pasando muy mal, casi el 30% de la población no llega a final de mes y malvive gracias a la caridad
- VOX Manacor ha remitido un requerimiento formal al alcalde para que ejecute la moción de la Bandera en un máximo de 7 días hábiles e informe por escrito con copia del acto de cumplimiento
- El Voleibol Manacor sigue "in victo" con la victoria ante Melilla (1-3), se han reforzado en bloqueo y ataque y han sabido encaminar el partido a su favor ante un difícil rival
- 26 viales cívicos y carril bici para conectar diferentes lugares de Mallorca: En Ses Salines, Sant Llorenç, Inca, Felanitx, Alqueria Blanca, Artà, Ariany/Petra, Sineu, Santanyí, Capdepera (45 millones de €)
- VOX EXIGE SOLUCIONES URGENTES ANTE LA SATURACIÓN DEL SISTEMA DE LA SEGURIDAD SOCIAL EN MALLORCA























Sí
No

















