AGENCIA MANACORNOTICIAS 03/09/2024 - 03:21:00 |
Gràcias la col.laboració de You Wings Organització d'Esdeveniment i el Club Bàsquet Manacor, l'organització del torneig va ser tot un èxit on es demostrà la gran acceptació i la importància que té l'esport en la nostra societat. |
EL II TORNEIG 3X3 CIUTAT DE MANACOR FOU TOT UN ÈXIT. Diumenge dia 1 de setembre més de 60 equips varen omplir La Salle de gom a gom per tal de gaudir de la segona edició del torneig de 3xe Ciutat de Manacor. Al llarg de tot el dia els més de 250 jugadors i jugadores que varen participar al torneig varen donar bona mostra d'una gran qualitat i d'una gran esportivitat a on el bon ambient i el companyerisme varen ser els gran protagonistes juntament amb la cistella i la pilota de bàsquet. Gràcias la col.laboració de You Wings Organització d'Esdeveniment i el Club Bàsquet Manacor, l'organització del torneig va ser tot un èxit on es demostrà la gran acceptació i la importància que té l'esport en la nostra societat.
Des d'aquí volem donar les gràcies a tots els jugadors i a totes les jugadores, agraïm la gran tasca de totes les persones que ajudaren en l'organització i en el desenvolupament del torneig i agraïm a les empreses RESTAURANT DE TOT KIDS, OFIILLA PAPERERIA, MALLORCA SEA PARADISE, BAR EL PORRON, RT. XINXERAM, SA XISPA, DINOSAURLAND MALLORCA, COVES DEL HAMS, BAR CAS GALLÓ i a TERACOR la seva col.laboració i el seu suport.
DIA 12 DE SETEMBRE TORNA L'ESCOLETA DE BÀSQUET DEL CLUB BÀSQUET MANACOR PER A NINES I NINS A PARTIR DE 3 ANYS. Dia 12 de setembre començarà un nou curs a l'ESCOLETA de bàsquet del nostre Club. L'escoleta està oberta per a infants de 3 a 9 anys i es portarà a terme els dimarts i els dijous de les 16:00 a les 17:00 al poliesportiu de La Salle de Manacor. El preu mensual és de 30 euros i el més de SETEMBRE és totalment GRATUÏT. Un any més, la nostra escoleta estarà coordinada per en Juanpe Riera, mestre d'educació primària i entrenador titulat de bàsquet i comptarà amb monitors, monitores, entrenadors i entrenadores que treballaran amb els infants en grups organitzat per edats.
HÀBITS SALUDABLES, DESENVOLUPAMENT PSICOMOTRIU, ESFORÇ, DIVERSIÓ, COOPERACIÓ I AMISTAT seran un dels pilars bàsics de la nostra tasca educativa. Si necessitau més informació podeu contactar al 687 62 67 78 (Juanpe). Agraïm a DE TOT KIDS RESTAURANT&JOCS l'esponsorització a la nostra escoleta!!!
EL TÈCNIC MURCIÀ ABRAHAM IBÁÑEZ IMPARTEIX UN CLÍNIC A MANACOR. Abraham Ibáñez, tècnic del Real Murcia i un dels gran entrenadors de formació del nostre país va impartir un clínic sobre el treball del tir dissabte passat a Na Capellera. Els entrenadors i entrenadores del nostre club i d'altres clubs de la nostra illa varen poder aprendre i compartir experiències al llarg de les més de dues hores que n'Abraham dedicà a tots els assistents. des d'aquí volem fer un agraiment molt especial a HIPOTELS i a VÍVERS LLABRÉS que varen facilitar al màxim l'organització d'aquest esdeveniment. Finalment, volem agrair també la participació al clínic de les jugadores infantils i cadets del nostre club que traslladaren a la pista els exercicis i les tasques que l'entrenador murcià va explicar al llarg del clínic.
PORTES OBERTES AL CLUB BÀSQUET MANACOR DURANT EL MES DE SETEMBRE. Tots els nins i totes les nines que vulguin conèxer el nostre esport estan convidats a venir a La Salle per tal de formar part de la nostra ESCOLETA o dels equips federats del Club. Si voleu informació sobre les portes obertes i els horaris d'entrenament podeu enviar un whatsapp al telèfon 694 451 455 i demanar informació. Estarem molt contents de incorporar el vostre fill o la vostra filla i a vosaltres a la nostra gran família!
- FITUR: Inca se promociona porque dispone de una ubicación privilegiada en el centro de Mallorca, siendo uno de los accesos principales a Lluc y la Serra de Tramuntana
- Felanitx és present a FITUR i dona a conèixer i fa valdre la seva tasca de recuperació del patrimoni
- La vigésima edición de TaPalma Mallorca-2025 se celebrará el 3 al 9 de noviembre en Palma
- El Consell de Mallorca inicia las obras de un nuevo carril entre la salida de So n Oms y el aeropuerto
- Activitat inclosa en el Programa de les Festes de Sant Antoni 2025
- Encuesta sobre jóvenes en Baleares: La mayoría todavía viven con sus progenitores (57 %); Abandono escolar el 15%; El 72 % no participa en ningún tipo de organización social
- El Ayuntamiento de Manacor impulsa la creación del Consejo Municipal de Cultura, será sometido a exposición pública para recoger aportaciones que enriquezcan el texto final
- CAEB: Baleares afronta una nueva temporada con el deber de “convertir el turismo en un aliado para revertir desequilibrios, impulsarlo de forma sostenible y buscando la excelencia”
- La Banda de Tambores de Porto Cristo busca alumnos/as para participar en su enseñanza e incorporación, mayores de 6 años, fecha límite 28 de enero, ensayos los jueves
- Manacor: La Fundació Trobada acull a persones que han estat condemnats a penes de Treballs en Beneficis de la Comunitat (TBC) a les quals realitza el pertinent seguiment i control