
AGENCIA MANACORNOTICIAS 06/11/2025 - 09:26:00 | ![]() ![]() |

![]() | En aquest sentit, el batle Moreno ha assenyalat que «com cada any, comptarem amb els efectius necessaris perquè durant aquests dies de màxima afluència a la nostra ciutat les qüestions de seguretat ciutadana |
Més de 240 persones vetllaran per la seguretat durant el Dijous Bo. Màxima coordinació entre Policia, Guàrdia Civil i altres cossos de seguretat durant la setmana gran d’Inca. Durant aquests dies, s’han obert nous aparcaments dissuasius al municipi. El quarter de la Policia Local d’Inca ha acollit una nova reunió de Seguretat, amb la finalitat de coordinar el dispositiu especial que es durà a terme amb motiu del Dijous Bo 2025. La reunió ha comptat amb la participació del Batle d’Inca, Virgilio Moreno; la regidora de Seguretat Ciutadana, Antonia Triguero; i agents de la Guàrdia Civil i la Policia Local d’Inca.
Durant la trobada, s’ha repassat i avaluat el dispositiu especial que es posarà en marxa durant la setmana gran del Dijous Bo amb la finalitat de garantir així la màxima coordinació entre els diferents cossos de seguretat. En aquest sentit, el batle Moreno ha assenyalat que «com cada any, comptarem amb els efectius necessaris perquè durant aquests dies de màxima afluència a la nostra ciutat les qüestions de seguretat ciutadana estiguin ben cobertes».
En aquest sentit, cal destacar que durant la revetla i el Dijous Bo s’implementarà un dispositiu especial de trànsit. A més a més, es reforçaran els efectius per tal de garantir la seguretat durant aquests dies de màxima afluència de persones a la capital del Raiguer. Així doncs, la plantilla de la Policia Local d’Inca doblarà torns i es reforça la de la Guàrdia Civil. També se sumen al dispositiu agents d’altres municipis de Mallorca. Enguany, també es compta amb Protecció Civil i el reforç d’una cinquantena de vigilants de seguretat privada.
Així mateix, un any més, s’habilitarà un Punt Únic de Seguretat (tradicionalment anomenat Hospital de Campanya) al carrer d’en Corró. Durant el dimecres i Dijous Bo hi haurà habilitades 6 ambulàncies, ubicades a diferents indrets del municipi. Enguany, a més, es disposarà d’una via d’emergències addicional, coincidint amb l’obertura del carrer de Can Raió.
200 noves places d’aparcament. L’Ajuntament d’Inca continua ampliant la xarxa d’aparcaments dissuasius i, durant les darreres setmanes ha obert dos nous espais amb una capacitat aproximada per 80 vehicles. Així mateix, durant la pròxima setmana s’habilitarà el nou aparcament del carrer Bisbe Morro per tal que els cotxes puguin ja estacionar durant la setmana gran d’Inca.
D’aquesta manera, la xarxa municipal d’aparcaments dissuasius d’Inca s’ha ampliat amb un nou aparcament al carrer Calobra amb capacitat per a 50 vehicles aproximadament. D’altra banda, ahir també es va obrir un nou espai a l’avinguda d’Alcúdia a on poden estacionar uns 30 cotxes. Finalment, es preveu que la pròxima setmana s’habilitarà també l’aparcament que s’està fent al carrer Bisbe Morro, a la barriada de So na Monda, a on podran estacionar uns 100 vehicles durant el Dijous Bo i la revetla.
Així doncs, amb aquesta nova actuació, l’Ajuntament d’Inca continua impulsant la seva estratègia de millora de la mobilitat i d’accessibilitat al centre de la ciutat, fomentant alternatives d’aparcament pràctiques i pròximes a l’eix comercial i cívic, així com a altres punts estratègics de la ciutat. Finalment, cal destacar també que durant els dies de màxima afluència també s’habilita més zona d’estacionament a les avingudes Jaume i Jaume II. A més a més, habitualment s’amplien i s’habiliten serveis especials de tren.


- La “bendita locura” de un calendario que no da tregua
- VOX ACUSA AL PP DE BLOQUEAR LA CONSTRUCCIÓN DE VIVIENDA PROTEGIDA POR CÁLCULO ELECTORAL
- Rafa Nadal vuelve a jugar al tenis un año después de su último partido en la Copa Davis
- El PP insta a PSIB y Vox a poner condiciones “realistas” durante los próximos 15 días “si de verdad quieren negociar el techo de gasto”
- Registran una proposición de ley para la creación de la Universidad de Mallorca con Campus en las ciudades de Palma e Inca sin perjuicio de que pueda establecer en otros puntos de las Illes Balears
- CAEB acoge la Jornada ‘Reserva para Inversiones en Baleares’ de la mano de PwC, una figura que “permite ganar en competitividad y competir en igualdad de condiciones con las empresas de la Península”
- 23,1 millones de € a reforzar la orientación laboral de personas vulnerables en APROSCOM, Cáritas, Cruz Roja, Fundación Deixalles, Proyecto Hombre, Es Garrover, Estel de Llevant, Gira-sol, etcetc
- L’Ajuntament de Santanyí amplia la xarxa de clavegueram al carrer Costa dels Ètics de Cala Santanyí
- El PP de Mallorca destaca los presupuestos más expansivos de la historia, que consolidan el buen gobierno de Llorenç Galmés
- GREPELS-PIMEM incrementará su colaboración con la campaña sobre el cáncer de próstata para el “Movember” 2026
























Sí
No

















