
AGENCIA MANACORNOTICIAS 03/08/2022 - 06:16:00 | ![]() ![]() |

![]() | Per a tots els públics: sombrillada, festa d'escuma, dansa, olimpíades s'illoteres, mercat, música, revetlla, gastronomia i moltes propostes més. |
L'11 D'AGOST TORNEN LES FESTES DE S'ILLOT AMB UN PROGRAMA BEN COMPLET PER A PETITS I GRANS. Les festes de s'Illot ja ho tenen tot a punt per començar el proper 11 d'agost. Es tracta de les primeres festes que se celebraran amb plena normalitat d'ençà de l'inici de la pandèmia de Covid-19. Catalina Ana Jaume Estelrich dirà enguany el pregó el dijous 11 d'agost a les 21 h a la ronda del Matí per donar el sus a un grapat d'actes que s'allargaran fins el 28 d'agost.
El batle de Manacor, Miquel Oliver; el delegat de s'Illot, Sebastià Nadal; el delegat de Festes, Artur Aguiló; i el delegat de Fires, Carles Grimalt; han presentat aquest dimecres el programa de festes acompanyats per Miquel Àngel Soler Bonnín, representant d'Amics s'illoters, entitat sense la qual les festes de s'Illot no tendrien el caràcter i la riquesa que les caracteritza.
Per als més petits: mostra de dibuix, jocs infantils, taller de pescadors, taller de llanternes, concurs de castells d'arena i molt més. Per a tots els públics: sombrillada, festa d'escuma, dansa, olimpíades s'illoteres, mercat, música, revetlla, gastronomia i moltes propostes més.
Entre les activitats destacades, enguany torna la Fira Nocturna de productes artesans i autòctons de les Illes Balears, que s'instal·larà a l'avinguda del Llop dissabte dia 20 a partir de les 19 h. Coincidint amb el tancament al trànsit de part de l'avinguda del Llop i del carrer Tamarell a partir del 5 d'agost, el dilluns 15 d'agost de 18 h a 21 h es durà a terme 'Obrim carrers, cream espais', amb un seguit d'activitats i jocs per a infants i famílies.
A continuació, podeu consultar el programa complet: https://manacor.org/sites/cilma_manacor/files/2022-08/PROG.%20FESTES%20S%27ILLOT%202022%20DEFINITIU.pdf


- 5 son los eventos reservados para la ocasión en Colonia Sant Pere, Porto Cristo, Sa Coma, SIllot y en Cala Ratjada del Judo Renshinkan
- El Consell amplia les ajudes per a dinamitzar el teixit comercial i destina 1,7 milions d’euros a promoure l’economia local i el producte de Mallorca
- Educación publica hoy el proceso de admisión y de matrícula de los nuevos másteres de FP para el curso 2022-2023
- Nuevo accidente de tráfico en la carretera de Manacor a Porto Cristo a la altura del alto del Baviera varios heridos y graves desperfectos
- Galmés: “El Consell dice lo que no va a hacer, cuando lo que interesa a los mallorquines es qué piensa hacer para acabar con los atascos”
- Conveni entre el Consell de Mallorca i la UNESCO per fomentar els viatges sostenibles
- Mora: “Abans de fer un nou Pla director de carreteres, el Consell hauria de demanar quines són les necessitats dels ajuntaments afectats”
- La Nitx de l'Art torna a Felanitx amb més participació i espais expositius al poble
- Serveis Socials Capdepera: VIU I CONVIU.
- Los pueblos (no costeros) preferidos por los extranjeros para comprar casa